Microsoft zaliczył wpadkę wizerunkową przy promocji gry PUBG na konsoli Xbox One

Wrzucił Ciekawostek - środa, 27 grudnia 2017

Firma Microsoft intensywnie reklamuje grę Playerunknown's Battlegrounds na konsolach z rodziny Xbox i nie ma w tym nic dziwnego - PUBG to absolutny fenomen mijającego roku, który zachęcił do jego zakupu ponad 25 milionów pecetowców. Jeden z postów promujących ten tytuł pojawił się wczoraj na oficjalnym kanale twitterowym Xboksa i już kilkanaście godzin później wywołał prawdziwą burzę wśród miłośników tej strzelaniny. Powód? Praca bardzo mocno przypomina fanowską grafikę, którą autor podzielił się ze społecznością w listopadzie 2017 roku.

Oryginalna grafika

Wspomniany obrazek prezentował Xboksa One pokrytą zbożem, w których buszuje żołnierz, jeden z bohaterów PUBG-a. Nie ma najmniejszych wątpliwości, że pomysł ten został skopiowany przez pracownika Microsoftu - na opublikowanej wczoraj grafice również pojawia się postać z gry (model w innym ubraniu, ale jednak), łany zboża na górnej pokrywie konsoli i element, którego fan nie uwzględnił, czyli skrzynia. Zmieniła się też sama konsola, bo gigant z Redmond promuje najnowszą wersję urządzenia - Xbox One X.

Grafika Microsoftu

Kwestia grafiki zapewne odbije się szerokim echem w sieci, bo użytkownicy Reddita stanęli po stronie autora oryginalnej grafiki i w tym momencie mocno nagłaśniają akcję. Nie wiadomo, jak do tej sprawy ustosunkuje się koncern Microsoft - w chwili kiedy piszemy te słowa, obrazek promocyjny wciąż znajduje się na kanale twitterowym Xboksa.

0 komentarze:

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry