Głupi pomysł firmy Activision - wydawca sprzedawał ręcznik plażowy z gry Call of Duty: WWII, przedstawiający żołnierzy szturmujących plażę Omaha

Wrzucił Ciekawostek - środa, 24 maja 2017

Zaledwie kilka dni temu wspominaliśmy o planach wydania książki kucharskiej sygnowanej marką Assassin’s Creed, a już dziś możemy zaprezentować kolejny przykład próby dojenia fanów popularnej serii gier. Tym razem jednak nie będzie nikomu do śmiechu, bo akcja jest doprawdy żenująca. Bohaterem wtopy jest koncern Activision, który jeszcze wczoraj próbował sprzedawać ręcznik plażowy z grafiką promującą strzelaninę Call of Duty: WWII. Nie byłoby w tym pewnie nic nadzwyczajnego, gdyby nie jeden drobny szczegół - obrazek przedstawiał amerykańskich żołnierzy szturmujących niemieckie fortyfikacje na plaży Omaha.


Ręcznik pojawił się w oficjalnym sklepie Call of Duty i kosztował 35 dolarów. Użyliśmy czasu przeszłego nieprzypadkowo, bo firma Activision równie szybko wycofała przedmiot ze sprzedaży. Dlaczego? Powodem była negatywna reakcja fanów serii na Reddicie, którzy poczuli się zniesmaczeni ofertą. Nie dość, że grafika przedstawiała żołnierzy, którzy ciężkimi stratami okupili pamiętny szturm w Normandii (podczas tej jednej akcji zginęło kilka tysięcy Aliantów), to na dodatek niefortunny okazał się sam opis produktu w sklepie. Hasło “zbierz ekipę i uderz na plażę” brzmiało jak ponury żart w kontekście tych wydarzeń.

Na koniec dodamy, że zamieszczony wyżej obrazek to oryginalne zdjęcie przedstawiające wspomniany ręcznik. Gdyby nie szybka reakcja fanów, którzy zrobili screenshoty, wiele osób z pewnością nie dowiedziałoby się o całej akcji.

0 komentarze:

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry