Czy Geralt dorobi się domu? Plotki dotyczące dodatku Wiedźmin 3: Krew i wino

Wrzucił Ciekawostek - wtorek, 19 kwietnia 2016

Jeśli studio CD Projekt Red zamierza wydać dodatek Krew i wino w maju, a wierzymy w to mocno z racji przypadającej niedługo rocznicy premiery Dzikiego Gonu, to już niebawem powinniśmy otrzymać pierwsze konkretne informacje na jego temat. Do tej pory deweloperzy jak ognia unikali zdradzania szczegółów odnośnie nowej przygody Geralta, pomijając te najbardziej oczywiste kwestie, jak miejsce akcji. Tymczasem już dwa miesiące temu w sieci pojawiły się interesujące plotki dotyczące zawartości rozszerzenia, a ich źródłem jest jeden z fanów, który przejrzał pliki tekstowe zmodyfikowane w łatce oznaczonej liczbą 1.12. Przypominamy, że to właśnie ten patch spowodował pojawienie się na mapie świata nowej lokacji z herbem Bielska-Białej, w tym samym miejscu, gdzie prawdopodobnie umieszczone zostanie Toussaint.


Skondensowaną dawkę zdobytych tą drogą informacji możecie zobaczyć poniżej. Od razu zaznaczmy, żeby traktować je z przymrużeniem oka, gdyż nie jesteśmy w stanie zweryfikować ich autentyczności. Autor tych rewelacji usunął swój post z forum firmy CD Projekt Red, a cała sprawa dość szybko została zamieciona pod dywan. Nie zmienia to faktu, że warszawskie studio modyfikowało część plików podstawki również przed premierą Serc z kamienia, a to z kolei sugeruje, że i w tym przypadku deweloperzy mogli postąpić podobnie. Na koniec dodajmy, że w tekście nie znajdują się żadne informacje dotyczące fabuły rozszerzenia, nie mniej tradycyjnie ostrzegamy przed potencjalnymi spojlerami. O ile w ogóle to wszystko jest prawdą...

  • Toussaint słynie z dobrych win, dlatego w dodatku będziemy mogli zwiedzić aż trzy różne winnice: Tufo, Sancere i Corvo Bianco.
  • Po wykonaniu kilku zadań Geralt będzie mógł nabyć winnicę Corvo Bianco, która automatycznie stanie się jego domem. W plikach rzekomo znajduje się wzmianka o specjalnym kluczu do tego przybytku, należącym do wiedźmina. Lokal będzie można usprawniać, dokupując określone meble, wyposażenie, a także gotowe pomieszczenia, m.in. łóżko, ogród zielny, stajnię, stoły do zwiększania współczynników oręża i zbroi, stojaki na broń i zbroje, a także osełka.
  • W Krwi i winie ma się pojawić znany z pierwszego Wiedźmina miecz Aerondight.
  • Geralt będzie otrzymywał listy od Yennefer lub Triss, w zależności od tego, której z nich wyznaliśmy miłość w Dzikim Gonie. Pomysł ten wyklucza obecność obu pań w rozszerzeniu. Część korespondencji ma dotyczyć profesora Moreau, który będzie eksperymentował z mutacjami.
  • Wiedźmiński rynsztunek ze wszystkich szkół zostanie uzupełniony o zupełnie nowy oręż i zbroje, a każdy z jego elementów będzie na poziomie wyższym niż mistrzowski (Grandmaster).
  • W dodatku pojawią się dwa nowe eliksiry - odtrutka na jad garkaina (wampir wystąpi w dodatku jako jeden z nowych przeciwników) i dekokt odblokowujący wampirzą wizję.
  • Planowana już w pierwowzorze talia do Gwinta z wysp Skellige pojawi się wreszcie w Krwi i winie jako dodatkowy, piąty zestaw kart. W plikach znajdowały się ponoć dobrze opisane właściwości niektórych kart, np. grzybów uaktywniających zdolności berserkera (zamieniających wszystkich  lub wybranych piechurów w niedźwiedzie) i niektórych umiejętności przywódców, np. zmniejszenie o połowę kary dla jednostek walczących w złych warunkach pogodowych.
  • Twórcą talii do Gwinta ma być niejaki hrabia Monnier, bywalec jednej z karczm w Toussaint. Jego nazwisko bezpośrednio odnosi się do dewelopera, który jest pomysłodawcą karcianki w Wiedźminie 3 - Damiena Monniera.
  • W Toussaint ma się odbyć kolejny turniej Gwinta, nie wiadomo jednak czy tak rozbudowany jak ten, którego świadkami byliśmy w Passiflorze w podstawowej wersji Wiedźmina 3. Oczywiście Geralt będzie mógł wziąć w nim udział.
  • W grze pojawi się nowa mechanika o nazwie "mutacje", powiązana z doświadczeniami nowego bohatera niezależnego, profesora Moreau. Geralt ma mieć dostęp do jego laboratorium, gdzie będzie mógł eksperymentować z tym zagadnieniem i odkrywać kolejne mutacje. Nie wiadomo, w jaki sposób ma się to przełożyć na jego zdolności w walce.
  • W Toussaint pojawi się przybytek o nazwie Mariposa, gdzie wiedźmin będzie mógł pokryć swoje ciało tatuażami. Nie wiadomo czy autorzy planują opcję usuwania barwnych malunków, ale wydaje się to logiczne. Prawdopodobnie będzie to jedyny sposób, aby pozbyć się dziary, którą Geralt zyskał w trakcie popijawy w grze Wiedźmin 2: Zabójcy królów, a który jest obecny w "trójce".
  • Do grupy znanych już doskonale potworów dołączą kolejne: bruxa, bargest, garkain, fleder, protofleder, borowik i oszluzg.
  • W plikach znajduje się rzekomo wzmianka o specjalnej arenie do sprawdzania swoich umiejętności, być może będzie ona podobna do tej, którą widzieliśmy w Wiedźminie 2.

0 komentarze:

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry