Gra Tom Clancy's The Division oferuje sporo małych smaczków graficznych

Wrzucił Ciekawostek - sobota, 6 lutego 2016

Od zakończenia zamkniętych beta-testów gry Tom Clancy's The Division minęło już kilka dni, ale szczęśliwcy, którzy mieli okazję brać w nich udział, nadal ochoczo dyskutują na temat różnych aspektów rozgrywki. Szeroko komentowany jest również tzw. downgrade graficzny, bo nie da się ukryć, że nowa produkcja Ubisoftu prezentuje się w akcji znacznie gorzej od fragmentu pokazanego na targach E3 w 2013 roku. Nie zmienia to jednak faktu, że studio Ubisoft Massive odwaliło w tej kwestii zaskakująco dobrą robotę. Udowadnia to film przygotowany przez jednego z użytkowników serwisu YouTube, który koncentruje się wyłącznie na rozmaitych smaczkach wizualnych, obecnych w konsolowej edycji strzelaniny. Na wiele z nich przeciętny użytkownik gry prawdopodobnie w ogóle nie zwróciłby uwagi.


Wszystkie wspomniane detale są znakomicie udokumentowane w znajdującym się niżej materiale video, dlatego gorąco zachęcamy Was do jego obejrzenia. Poniżej znajdziecie natomiast listę wszystkich smaczków, które zostały zaprezentowane we wspomnianym filmie:

  • Uderzenie pocisku w metalową powierzchnię tworzy wypukłość po jej drugiej stronie.
  • Strzelanie do kafelek sprawia, że te łamią się na różne sposoby.
  • Niszczenie ceglanych powierzchni sprawia, że na ziemię spadają fragmenty budulca.
  • Gdy agent spogląda przez lunetę karabinu, przymyka jedno oko.
  • Kule przebijają cienkie tkaniny na wylot, gra pozwala spoglądać przez dziury.
  • Wdrapanie się na maskę samochodu osobowego sprawia, że zawieszenie realistycznie obniża się pod ciężarem wchodzącego na pojazd człowieka. Nie ma to jednak nic wspólnego z fizyką, autorzy przygotowali jedynie stosowną animację, która uaktywnia się za każdym razem, gdy próbujemy wykonać tę czynność.
  • Pociski łamią drewniane deski zgodnie z prawami fizyki.
  • Szyby niszczone bronią palną kruszą się w nieregularny sposób, fragment szkła odpadają zgodnie z prawami fizyki.
  • Zniszczone fragmenty szyby, które odpadły, nadal można niszczyć.
  • Strzelanie do szyb po jednej stronie samochodu sprawia, że szyby po jego drugiej stronie również zostaną zniszczone.
  • Plastikowe worki ze śmieciami uginają się pod ciężarem przechodzącego przez nie agenta.
  • Lufy karabinów nagrzewają się podczas ciągłego strzelania i efekt ten jest doskonale widoczny, kiedy przyjrzymy się innym agentom.
  • Otwarte drzwi samochodu da się domknąć, podobnie jak maskę lub pokrywę bagażnika. W sytuacji, kiedy jesteśmy przyklejeni do wozu i korzystamy z niego w charakterze osłony, agent delikatnym ruchem ręki zamyka drzwi.
  • Papier jest targany podmuchami wiatru.
  • Strzelanie do mniejszych ekranów sprawia, że psują się one w nieregularny sposób.
  • Strzelanie do dużych wyświetlaczy na ulicach powoduje powstanie martwych pikseli.
  • Wszystkie neony da się zniszczyć w realistyczny sposób.
  • Pełne worki absorbują kulę z doskonale widocznym efektem wgniecenia.
  • Agenci potrafią mrugać.


0 komentarze:

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry