Dwadzieścia osiągnięć w grze KotOR II zostało wymyślonych przez jej fanów

Wrzucił Ciekawostek - sobota, 19 września 2015

Wspieranie gier komputerowych po premierze przez ich twórców nie jest niczym niezwykłym, wszak błędy nie naprawią się same, ale na palcach jednej ręki można policzyć studia robiące to przez długie lata. Do grona firm dbających o jakość dostarczanych fanom produktów dołączyła niedawno firma Aspyr Media, która po przejęciu opieki nad drugą odsłoną serii Star Wars: Knights of the Old Republic, postanowiła zrobić to, czego nie dokonali jej autorzy przez ponad dekadę. W lipcu bieżącego roku pecetowa wersja hitu doczekała się potężnej aktualizacji, zawierającej m.in. wsparcie dla monitorów panoramicznych, obsługę wszystkich popularnych konsolowych kontrolerów, możliwość zapisu stanu gry w chmurze oraz Steamowe osiągnięcia. Na tym jednak nie skończyło. Wydawca zaangażował również miłośników słynnego erpega do składania propozycji nowych achievementów i już wkrótce zobaczymy je w pełnej krasie.


Pierwotny plan zakładał, że dodanych zostanie piętnaście osiągnięć, ale odzew był na tyle duży, że firma Aspyr Media postanowiła wybrać dwadzieścia propozycji, zwiększając liczbę wszystkich achievementów do pięćdziesięciu siedmiu. Trzeba uczciwie przyznać, że fani popisali się sporą kreatywnością, której na ogół brakuje deweloperom. Co najważniejsze, część nazw nowych trofeów wprost odwołuje się do sagi Gwiezdnych wojen ("It's a trap!", "You ARE the droid I'm looking for"), co stanowi ich kolejną zaletę. Warto nadmienić, że masa ciekawych sugestii została z miejsca odrzucona, jak np. opcja ukończenia zmagań bez użycia miecza świetlnego - wszystko znajdziecie w wątku poświęconym temu tematowi, który zlokalizowany jest w tym miejscu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry