Super Meat Boy nie trafiło na Wii z powodu absurdalnego limitu rozmiaru gry

Wrzucił Ciekawostek - sobota, 17 stycznia 2015

Tylko 10 MB danych dzieliło grę Super Meat Boy od premiery na konsoli Wii. Firma Team Meat była skłonna wydać konwersję swojej platformówki na popularne urządzenie firmy Nintendo, ale skutecznie powstrzymał ją absurdalny limit wielkości aplikacji, jaki dla wszystkich chętnych wyznaczył japoński gigant. Produkty oferowane w ramach systemu elektronicznej dystrybucji WiiWare mogą mieć maksymalnie 40 MB, a to było zdecydowanie za mało, żeby krwawe przygody ochłapu mięsa zrealizować w formie zadowalającej deweloperów.


Jeden z autorów gry - Edmund McMillen - przyznał, że udało się zmniejszyć wielkość aplikacji do 50 MB, ale to było wszystko, czego mogli dokonać twórcy gry. Kolejne cięcia zmusiłyby deweloperów do usunięcia muzyki z przerywników filmowych, a taka opcja nie była dla nich satysfakcjonująca. Studio zakładało, że uda mu się przekonać firmę Nintendo do lekkiego nagięcia panujących w WiiWare zasad, ale Japończycy pozostali niezłomni w swym postanowieniu. W rezultacie Team Meat musiało zrezygnować ze sprzedaży produktu w formie elektronicznej i poszukać partnera gotowego do wydania go w wersji pudełkowej. Operacja ta zakończyła się fiaskiem, ponieważ nikt nie chciał podjąć się wyzwania. Taki obrót sprawy spowodował, że konwersja ostatecznie nie trafiła do posiadaczy konsoli Wii.

0 komentarze:

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry