W GTA: Vice City możemy zobaczyć mapę z wczesnym układem ulic miasta

Wrzucił Ciekawostek - sobota, 27 grudnia 2014

Produkcja gier komputerowych to proces czasochłonny i złożony, nierzadko zdarza się więc, że przeróżne zmiany nanoszone są dopiero w jego końcowej fazie. Świetnym tego przykładem jest miasto w Grand Theft Auto: Vice City, które na początku było pozbawione kilku doskonale znanych w pełniaka lokacji. Wczesną wersję mapy metropolii udającej Miami możemy zobaczyć na parkingu okalającym salon Sunshine Autos - to właśnie z jej pomocą Tommy Vercetti może przeglądać dostępne wyścigi samochodowe i wybierać te, w których chciałby wziąć udział.


Co dokładnie zmieniono w jednej z najlepszych odsłon serii GTA? Przede wszystkim dodano kilka przecznic w południowo-wschodniej części miasta, które ułatwiają poruszanie się po tej części metropolii. Mocno zmodyfikowano układ ulic w okolicach Fortu Baxter i wyrzucono zlokalizowany w bazie wojskowej pas startowy dla samolotów. Deweloperzy zlikwidowali również doskonale widoczny kanał wodny w porcie, dodali nieobecny pierwotnie stadion Hyman Memorial Stadium, a także bardzo charakterystyczną latarnię morską. Wyraźnie zwiększono plażę w północno-wschodniej dzielnicy i dorzucono skały po przeciwnej stronie tej samej wyspy. Solidnej korekcie uległ też największy most w Vice City, który na mapie dostępnej w Sunshine Studios nie wydaje się być jednolitą konstrukcją.

Mapa z Sunshine Autos

Finalna mapa

Na koniec warto dodać, że z miasta usunięto wszystkie wiaty przystanki autobusowych. Tych obiektów na mapie, co prawda, nie widać, ale za to można zobaczyć je na wczesnych obrazkach, takich jak ten zaprezentowany powyżej.

1 komentarze:

Ta mape moglbym z pamięci odtworzyć, ile tam h spedzonych bylo

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry