Lokacje w grze Hatred zbudowano w oparciu o zdjęcia z serwisu Google Maps

Wrzucił Ciekawostek - poniedziałek, 24 listopada 2014

Studio Destructive Creations w dość oryginalny sposób podeszło do tworzenia lokacji w swojej pierwszej grze o nazwie Hatred. Zamiast korzystać ze szkiców koncepcyjnych przygotowywanych przez grafików, pochodzący z Gliwic deweloperzy postanowili użyć trybu Street View w usłudze Google Maps, pozwalającej obejrzeć wybrany teren z poziomu ulicy. W jednym z wywiadów autorzy przyznali się, że udostępniane przez serwis darmowe mapy pomogły im również wytyczyć całą trasę, jaką porusza się główny bohater kontrowersyjnej strzelaniny.


Akcja gry Hatred przenosi nas do bliżej nieokreślonego miejsca w stanie Nowy Jork. Wcielający się w rolę psychopaty gracz, rozpoczyna rzeź niewiniątek od wybicia wszystkich mieszkańców mieściny, w której sam mieszka. Uciekając przed stróżami prawa i wojskiem, morderca kieruje się do innych lokacji, m.in. położonej w pobliżu rzeki mariny. Jak zapewnił szef gliwickiego studia, Jarosław Zieliński, plan wędrówki zabójcy został zatwierdzony na długo przed napisaniem pierwszej linijki kodu gry - oprócz wspomnianego już Google Maps, deweloperowi z pomocą przyszła także Wikipedia.

Tryb Street View pozwala poruszać się po mieście i zwiedzać je dzięki specjalnie przygotowanym zdjęciom. Studio Destructive Creations wykorzystało fotografie by zbudować realistycznie prezentujące się lokacje, a także wszystkie obiekty, które się w nich znajdują. Deweloperzy nie ukrywają, że zaoszczędzili w ten sposób dużo czasu i pieniędzy - normalnie wstępne projekty lokacji tworzone są najpierw przez rysowników, którzy wytyczają kierunek, jakim podążać mają pozostali graficy pracujący nad grą.

0 komentarze:

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry