Autorzy gry L.A. Noire musieli z niej wyciąć jedenaście dużych misji

Wrzucił Ciekawostek - poniedziałek, 8 września 2014

Aż jedenaście spraw zostało usuniętych z pełnej wersji gry L.A. Noire przed jej premierą, ze względu na konieczność zaoszczędzenia miejsca na nośniku Blu-ray. Pracownicy studia Team Bondi zostali zmuszeni do drastycznych cięć, gdyż ich produkt nie zmieściłby się na jednej płycie. W sumie dzieło australijskich deweloperów zaoferowało 21 podstawowych misji w pięciu różnych wydziałach policji (razem z DLC i bonusami dostępnymi w przedsprzedaży było ich 26). Gdyby tytuł trafił do sklepów w pierwotnej formie, zawierałby on dwa dodatkowe biurka - jedno dotyczące szeroko rozumianych oszustw, drugie zajmujące się włamaniami.


Założyciel i szef studia - Brendan McNamara - utrzymywał, że usunięte misje były w dużej części gotowe. Australijczycy napisali ich scenariusz, wykonali ogólny projekt, podjęli również działania związane z przygotowaniem grafiki. Kiedy okazało się, że gra będzie zbyt obszerna, postanowiono zaniechać dalsze prace nad nimi i definitywnie je usunąć. Co istotne, żadna z planowanych wcześniej spraw nie trafiła później do sprzedaży w formie dodatków DLC. Płatne rozszerzenia powiększyły listę zadań w już istniejących wydziałach policyjnych.

Z gry zlikwidowano również mniejsze sprawy (kradzieże, rozboje), którymi Cole Phelps miał zajmować się, gdy zawalił jedno z głównych śledztw. Autorzy chcieli ukarać w ten sposób gracza, który nie dał sobie rady z wyciągnięciem odpowiednich wniosków. Dopiero po zaliczeniu kilku drobnych misji, miał on wrócić do łask kapitana i wziąć się z powrotem do właściwej pracy.


0 komentarze:

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry