Książę w Prince of Persia: Dwa trony był bardziej mroczny przed premierą gry

Wrzucił Ciekawostek - poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Gra Prince of Persia: Dwa trony (Prince of Persia: The Two Thrones) doczekała się istotnych modyfikacji w końcowej fazie produkcji, czyli w drugiej połowie 2005 roku. Firma Ubisoft zaprezentowała wieńczącą trylogię Piasków czasu odsłonę na targach E3, ale pokazywany tam tytuł różnił się znacząco od finalnej wersji, która trafiła do sklepów pół roku później, w grudniu. Największe zmiany zostały poczynione w postaci Mrocznego Księcia, czyli alter ego głównego bohatera.


Alternatywne wcielenie Księcia w niewielkim stopniu przypominało na początku to, co ostatecznie zobaczyliśmy w Dwóch tronach. Stwór miał co prawda na wyposażeniu charakterystyczne łańcuchy, ale jego wygląd był bardziej stonowany - największą różnicę stanowiły śnieżnobiałe włosy. Gracz miał ponadto pełną kontrolę nad możliwością zmiany bohatera, więc mógł robić to w dowolnym momencie zmagań - w finalnej wersji Mroczny Książę pojawiał się tylko wtedy, gdy autorzy scenariusza uznali to za stosowne. Deweloperzy nie zmuszali również użytkowników do działania pod presją, bo istota nie musiała na bieżąco uzupełniać traconej energii przy pomocy Piasków czasu. 



W pierwotnej koncepcji gra miała mieć też zdecydowanie mroczniejszy klimat, zbliżający ją nieco do drugiej odsłony trylogii - Duszy wojownika. Inny również był podtytuł produktu. Studio Ubisoft Montreal chciało ochrzcić go mianem Kindred Blades, ale ostatecznie zdecydowało się na Dwa trony. Przyczyny tych zmian nigdy nie zostały ujawnione, ale można śmiało założyć, że część opisanych rozwiązań sprawdzała się źle podczas wewnętrznych testów.

0 komentarze:

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry