Czy Rockstar wstydzi się miasta Anywhere City z gry GTA 2?

Wrzucił Ciekawostek - wtorek, 26 sierpnia 2014

Druga odsłona serii Grand Theft Auto jest wyjątkowa nie tylko dlatego, że jako jedyna gra z całej serii funkcjonuje pod skróconą nazwą GTA (reszta zawiera w tytule pełne rozwinięcie tego akronimu). Bardzo osobliwe jest również miasto, gdzie toczy się jej akcja. O ile pozostałe, eksploatowane przez lata lokacje wzorowane są na istniejących w rzeczywistości amerykańskich aglomeracjach (Liberty City to Nowy Jork, Vice City to Miami, Los Santos to Los Angeles itd.), tak Anywhere City nie odnosi się do żadnej, konkretnej metropolii.


Dlaczego deweloperzy zdecydowali się na taki krok? Nie wiadomo. Według obiegowej opinii, Szkoci nie chcieli nawiązywać do prawdziwej lokacji, gdyż akcja GTA 2 rozgrywała się w przyszłości (był to zresztą jedyny taki przypadek w historii tego cyklu). Warto też zauważyć, że Anywhere City jest dziś totalnie ignorowane w kolejnych produktach Rockstar Games - w żadnej innej grze tej firmy nie znajdziemy jakiekolwiek wzmianki na temat tej metropolii. Jest to również jedno z dwóch miast w serii Grand Theft Auto, które nie doczekało się swojego odpowiednika zarówno w uniwersum 3D, jak i HD (drugim jest Londyn). Czyżby Szkoci wstydzili się dziś całkiem udanej "dwójki"? Na to wygląda.

5 komentarze:

London występował w dodatku do jedynki ale też nie był puźniej robiony w 3d.

Anywhere City to który level? 1, 2 czy 3?

Anywhere City to miasto, a te 3 poziomy to swoiste części miasta.

Nie odnosi się do tego miasta, może dlatego, że ono jeszcze nie istnieje?

chciałbym żeby GTA VI miało miejsce w przyszłości, np 2050 rok.

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry