Gra Call of Cthulhu: Mroczne zakątki świata miała zawierać tryb multiplayer

Wrzucił Ciekawostek - sobota, 10 maja 2014

Trudno w to uwierzyć, ale faktem jest, że gra Call of Cthulhu: Mroczne zakątki świata powstawała prawie sześć lat. Studio Headfirst Productions od początku planowało uwzględnić w niej tryb multiplayer, zarówno w formie rywalizacji, jak i kooperacji, choć trzeba w tym miejscu wyraźnie zaznaczyć, że ten drugi miał być znacznie ważniejszy. Przedstawiony niżej plan nie został ostatecznie zrealizowany, a szkoda, bo mógłby uczynić z tego tytułu produkt niemal doskonały. Zakładając oczywiście, że wspólne rozwiązywanie napotkanych problemów zostałoby zrealizowane dobrze, bo o to akurat byłoby bardzo trudno.


Tryb kooperacji miał umożliwiać zabawę nawet czterem osobom jednocześnie. Autorzy gry chcieli, żeby uczestnicy wymieniali się zdobytymi informacjami, wspólnie rozwiązywali zagadki, a nawet stawali do walki z potworami, kiedy zachodziła taka potrzeba. W przypadku braku chętnych do rozgrywki, Mroczne zakątki świata miały podstawiać na miejsce nieobecnych sterowane przez komputer boty. Pomysł ten znacznie przerósł możliwości deweloperów i tu należy szukać przyczyny porzucenia pierwotnych planów i skoncentrowania się wyłącznie na tradycyjnej kampanii. Przy okazji wycięto też deathmatch, czyli klasyczną rywalizację wieloosobową.

0 komentarze:

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry