Gra BioShock nie korzysta z silnika Unreal Engine 3

Wrzucił Ciekawostek - poniedziałek, 3 lutego 2014

Niby to oczywiste, ale jak się okazuje, nie dla wszystkich. BioShock - duchowy spadkobierca serii System Shock - nie korzysta z usług silnika Unreal Engine 3, ale wykorzystuje starszą generację engine'u - 2.5. Błędne myślenie bierze się stąd, że gra studia Irrational Games wygląda wizualnie dużo lepiej od innych produkcji używających tego samego napędu. Podobny problem sprawiał wcześniej Half-Life - wielu ludzi nawet dziś mylnie uważa, że strzelanka firmy Valve została zbudowana silniku drugiego, a nie pierwszego Quake'a. Trzeba oddać sprawiedliwość ekipie Kena Levine'a - mocno starali się, by w 2007 roku ich dzieło nie ustępowało pod względem graficznym Gears of War.


0 komentarze:

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry