Twórcy gry F.E.A.R. szykowali etap z pościgiem samochodowym

Wrzucił Ciekawostek - piątek, 3 stycznia 2014

Tworzenie gier komputerowych jest procesem tak złożonym, że deweloperom, mimo najszczerszych chęci, nie zawsze udaje się zrealizować wszystkie planowane rzeczy. Zdarza się, że na implementację pomysłów brakuje czasu, bywa również, że elementy dobrze prezentujące się na papierze, po ich wdrożeniu okazują się najzwyczajniej w świecie kiepskie. Z takim problemem spotkało się studio Monolith Productions podczas prac nad strzelaniną o nazwie F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon. Autorzy chcieli zrealizować w niej efektowny pościg samochodowy, ale z planów tych ostatecznie nic nie wyszło.


Decyzja o usunięciu całej sekwencji była dla deweloperów dość bolesna, bo pracowano nad nią ponad dwa miesiące. Podczas testów etap okazał się jednak tak słaby, że nie było sensu marnować na niego więcej czasu. Z pościgu ocalał jedynie samochód, którym Rowdy Betters (koordynator tytułowej jednostki żołnierzy) podwoził czasem głównego bohatera na miejsce akcji.


0 komentarze:

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry