Klasy postaci w grze Diablo wprowadzono rzutem na taśmę

Wrzucił Ciekawostek - poniedziałek, 13 stycznia 2014

Pierwsza gra z serii Diablo bardzo mocno ewoluowała w trakcie produkcji, czego najlepszym przykładem było porzucenie koncepcji walki w turach i przejście na czas rzeczywisty. Studio Blizzard North wiele decyzji podejmowało przysłowiowym rzutem na taśmę, czyli w ostatniej chwili - tak było z implementacją questów, tak również było z uwzględnieniem trzech klas postaci. Dość powiedzieć, że jeszcze kilka miesięcy przed premierą gry do podziemi można było zejść wyłącznie wojownikiem - łuczniczka i czarodziej w ogóle nie istnieli. To zapewne tłumaczy niewielkie różnice pomiędzy tymi bohaterami. Pomijając ograniczenia w rozwoju niektórych atrybutów i jedną unikatową zdolnością, śmiałkowie w Diablo są praktycznie tacy sami.



0 komentarze:

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry