Gra Fallout Tactics: Brotherhood of Steel była testowana przez niespełna cztery dni

Wrzucił Ciekawostek - środa, 29 stycznia 2014

Proces produkcji gier objęty jest ścisłą tajemnicą, dlatego rzadko do opinii publicznej wyciekają tak smakowite kąski, jak ten, który za moment zaprezentujemy. Chris Taylor nie zamierzał jednak wiecznie trzymać języka za zębami i po zakończeniu współpracy z firmą Interplay, postanowił podzielić się z fanami interesującymi informacjami na temat gry Fallout Tactics: Brotherhood of Steel. 27 czerwca 2004 roku deweloper wyjawił na forum serwisu RPG Codex, że przygotowany przez studio Micro Forte produkt testowany był przez niespełna cztery dni!



Twórcy poprosili swoich zwierzchników o dodatkowy czas na wprowadzenie poprawek, ale Ci nie wyrazili na to zgody i bez żadnych wyrzutów sumienia ofiarowali fanom niedopracowany tytuł. Firmie Interplay zależało, żeby gra zadebiutowała na rynku w zapowiadanym wcześniej terminie, czyli 15 marca 2001 roku i ewentualnego opóźnienia w ogóle nie brała pod uwagę. Taylor twierdzi, że grywalna wersja taktycznego Fallouta miała trafić do testerów późnym wieczorem w sobotę, a już w następną środę "gotowy" produkt powędrował do tłoczni. Co ciekawe, mimo licznych błędów, pecetowa wersja Bractwa Stali zgarnęła zaskakujące dobre noty od recenzentów (średnia ocen: 82% wg serwisu Metacritic, 81% według GameRankings).

0 komentarze:

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry