John Romero zakładał, że gra Daikatana powstanie w siedem miesięcy

Wrzucił Ciekawostek - piątek, 6 grudnia 2013

Po opuszczeniu szeregów firmy id Software, John Romero chciał udowodnić swoim byłym kolegom, że potrafi stworzyć grę bez ich pomocy. Plan był ambitny, bo Daikatana miała powstać od zera w niespełna rok. Szybko jednak okazało się, że bazowanie na technologii rodem z pierwszego Quake'a nie ma racji bytu w sytuacji, gdy druga odsłona tego cyklu wygląda kilkukrotnie lepiej. To właśnie w przesiadce na nowy silnik upatruje się klęskę strzelaniny. Swoje z pewnością dołożyły też buńczuczne zapowiedzi samego Romero, który po przygodzie z id Software nie nauczył się, że milczenie jest złotem.


0 komentarze:

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry