John Carpenter - reżyser kultowych horrorów - pomagał tworzyć grę F.3.A.R.

Wrzucił Ciekawostek - sobota, 21 grudnia 2013

Odsunięcie studia Monolith Productions od produkcji trzeciej gry z serii F.E.A.R. nie zostało dobrze przyjęte przez fanów mrocznej opowieści, ale trzeba uczciwie przyznać, że firma Day:1:Studios całkiem nieźle poradziła sobie z powierzonym zadaniem, dostarczając przyzwoicie zrealizowaną strzelaninę. Deweloperom z pewnością pomogło zatrudnienie Steve'a Nilesa (scenarzysty filmu 30 dni mroku), który nie tylko w pojedynkę napisał fabułę omawianego FPS-a, ale również zachęcił Johna Carpentera do wzięcia udziału w projekcie.


Dla fanów wywołującego dreszcze kina Carpenter jest żywą legendą. Urodzony w 1948 roku Amerykanin odpowiada za powstanie wielu świetnych filmów grozy, które z czasem zaczęły być uznawane za klasykę horroru, m.in. Halloween Mgła (The Fog), Coś (The Thing) i W paszczy szaleństwa (In the Mouth of Madness). Podczas prac nad grą F.3.A.R., reżyser dzielił się cennymi uwagami z autorami przerywników filmowych, wziął także udział w promocji strzelaniny, uczestnicząc w kilku spotkaniach z dziennikarzami. W udzielonych wywiadach Carpenter często podkreślał, że jest fanem serii od jej początku i choć takie stwierdzenie z ust zaangażowanego w projekt artysty może uchodzić za czystą kurtuazję, jest ono jak najbardziej prawdziwe. Mało kto zdaje sobie z tego sprawę, ale Amerykanin został zaproszony przez studio Monolith Productions do przetestowania pierwszej gry z serii F.E.A.R. jeszcze przed jej premierą w 2005 roku i już wtedy wyrażał się o niej nadzwyczaj pozytywnie.

John Carpenter

0 komentarze:

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry