Gra Diablo miała mieć dodatki wzorowane na karciance Magic: The Gathering

Wrzucił Ciekawostek - środa, 4 grudnia 2013

Kilkukrotnie wspominaliśmy wcześniej, że studio Condor (znane później pod nazwą Blizzard North) opracowało obszerną dokumentację gry Diablo, zawierającą wszystkie kluczowe informacje na jej temat. Większość z przedstawionych tam pomysłów nigdy nie udało się zrealizować, gdyż produkt przeszedł w trakcie swojego rozwoju bardzo poważne zmiany. Tak było z rozbudowanym kreatorem postaci, arenami do walk PvP i systemem walki w turach. Amerykańskiej firmie nie udało się też wprowadzić w życie planu sprzedaży mikrododatków, które wzorowane były na tzw. booster packach do karcianki Magic: The Gathering.


Pomysł zakładał, że po premierze gry, do sklepów wprowadzone zostaną specjalne rozszerzenia, zawierające niedostępne wcześniej bronie, zaklęcia, potwory, lochy, a także jeden unikatowy przedmiot. Studio Condor chciało, żeby potencjalny klient kupował dodatek w ciemno, nie znając przed dokonaniem transakcji jego dokładnej zawartości. Pakiety z nowym asortymentem do Diablo miały być umiejscawiane blisko kas w supermarketach, dzięki czemu zwracałaby uwagę ludzi stojących w kolejkach (na podobnej zasadzie w sklepach oferuje się gumy do żucia, drobne przekąski i prezerwatywy). Deweloperzy wstępnie ustalili nawet cenę takiego mikrododatku - w pierwotnym zamyśle miał on kosztować 4.95$.


0 komentarze:

Prześlij komentarz



Facebook YouTube Instagram Google Plus Twitter Email









Znajdź ciekawostkę po tytule gry